And I tried to talk him into it one, one sweet night of love..

2010-08-23 | 22:46:04 | Personligt

I lördagskväll var jag hemma hos elin :) , Micke vart också där!
Vi satt mest och snackade och hade det trevligt.

Idag har jag varit ledig och imorgon med, tänkte att jag skulle passa på att springa och börja träna igen. Måste komma igång med det nu i höst.

förresten idag är min andra rökfria dag, jag är glad att jag klarat det hittills. Får hoppas att det håller i sig bara, inte så lätt när man mest har vänner som röker. Antagligen kommer jag inte kunna låta bli att feströka. Men hellre det än att röka på heltid.

Nu sitter jag och kollar lite på Harry Potter, älskar't


Vackra Sharon Tate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback