I made a list

2010-08-11 | 23:07:59 | Personligt

Du heter: Sofia

Smeknamn: inget faktiskt, soffe ibland ;)

Låt som när du är ledsen sörjer till? oj, finns så många. Men typ hallelujah med Jeff Buckley är riktigt sorlig. Även vissa Beatles låtar också och Wild Horses med Rolling stones.

Beroende av: ciggaretter, måste verkligen köpa nikotin plåster.

Vad tror folk om dig? ingen aning.

Vad får du oftast komplimanger för? ögonen och läpparna:)

Hur imponerar man på dig? humor, glad och bra musiksmak;)

Brukar du skratta för dig själv? haha ofta:D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: oh, vad bra:) Sjukt gott:)  Ringer senare! från lovisa

Var bor du? Landskrona

Trivs du där? nä, inte speciellt.

Har du haft sex idag: nä, tyvärr inte haha

Hur svarar du i mobilen: Hallå haha, typ olika varje gång!

Vem ringde du senast?: Elin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer strax!

Brukar du komma i tid: faktsikt rätt ofta, iallafall till jobb och sånt :)

Hur känner du dig nu: trött, sur men även lite glad för en viss sak:D

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått, vitt

Vad tycker du om fötter: inte så mycket, bra att ha! :)

Vad saknar du: vi ska inte gå in på det..

Hade du en bra kväll igår: ja, mycket jobb bara.

Favorit dryck på morgonen: äpplejuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på om jag jobbar eller inte

Är du blyg?: både och.. beror på var och med vem men oftast inte längre..

Sysslar du med någon idrott: nej, ute och springer, red innan men några år sedan nu vill dock börja igen

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut

Har du spytt offentligt: nej och hoppas det förblir så *peppar peppar.....*

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: oj, får nog ta och skriva en lista på saker att göra..

Är du nöjd med ditt liv:njeee, inte ännu.

Är du bortskämd: Ibland..

Vad gör du i morgon: JOBBAR!!!!

Vad är det värsta du vet?: falska människor, djurplågare osv

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja, det hoppas jag haha men ja.

Vad är det finaste du fått?: min älskade katt när jag var 5 år fick jag han i julklapp, dock är dog han för 3 år sedan.

En speciell dag du minns: Finns många..

Du samlar på: ingenting faktiskt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

När grät du senast: i måndags tror jag det var..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara spara...

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: tror det..

Är du musikalisk?: ja, jag sjunger hos sångpedagog iallafall och spelar gitarr:)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: många gånger

Biter du på naglarna: Nej:)

Sharon Tate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback