my kind of day

2010-08-25 | 22:30:08 | Personligt


Georgia May Jagger

Imorgon är det tillbaks på jobb, något jag inte alls känner något som helst lyckorus över. Mest av allt skulle jag bara vilja ligga inne hela dagen, dricka varm chockladmjölk, läsa blonde av Joyce Carol Oates, kanske se en film typ Almost Famous var ett tag sedan nu. Senare skulle jag vilja ut och jogga sligan nere vid skogen vid vattnet, det är så mysigt att springa där.

Idag efter jobb var jag en runda på stan köpte en försenad inflyttningspresent till Elin och en present till en killkompis som fyllt år. Vi ska nämnligen ha kräftskiva hemma i Elins lägenhet på fredag och vi ska fira honom då! Jag gick en runda i stan och tittade lite på böcker och i en liten inredningsbutik och det var där jag hittade Elins present hon hade en månad tidigare sagt när vi var där och kollade att hon tyckte denna "ljusstake" var så fin. Vet inte om jag ska kalla det för ljusstake men det är ett fint stående hjärta med detaljer med ett ljusinuti. Gick hem till henne och gav henne presenten och vi satt och snackade en stund hon blev iallafall jätteglad. Efter det var jag och sjöng det var ett tag sedan nu och måste komma igång med det men det var kul att träffa Annette igen. Efter det var jag och övningskörde.

Imorgon jobbar jag:
11-13
Springpass
18-22


Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback