The way she talks when she's spoken to ..

2010-08-26 | 22:50:57 | Personligt


Snygga Bardot

I måndags skrev jag att sommaren nästan var slut, så fel jag hade för idag när jag tog den lång promenad med hunden så blåste vinden kyligt och det kändes verkligen som höst. Hösten är redan här!

fick ju ledigt från jobb ikväll, de frågade om jag kunde jobba lite imorgon istället och jag sa ja. Behöver ju alla pengar jag kan nu till USA. Men samtidigt ångrar jag mig lite, jag får aldrig sova ut. Jag skulle behövt vara ledig imorgon bara för att kunna sova och slappa lite extra, jobbar ju hela helgen. Men får tänka på pengarna. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa så att jag orkar med imorgon. Först jobb till 4 och sedan kräftskiva på kvällen och jobb dagen efter det hur skall jag orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback