Baby you're my firework

2010-12-30 | 17:22:03 | Personligt



Jag har hittat den perfekta nyårsklänningen så nu får jag bara ringa Katy Perry och fråga om jag får låna den.. Såhär dagen innan nyår så tar jag bara det lungt, en riktig myskväll med godmat varmrökt lax, potatis och dillsås (blev ingen romsås som annars är min favorit) och så lite choklad och Victoria Secret galan ikväll. (har mitt Victoria Secret linne på mig nu bara för det som jag fick i USA inne i affären bara för jag handlade så mycket där haha)Funderar även på min nya tatuering som jag vill göra (öh, jag som bara skulle nöja mig med en..) Annars lyssnar jag på musik och kan inte slita mig ifrån datorn eftersom min musiksmak bara är bäst och kan inte sluta lyssna annars hade jag gärna gått in och läst Harry Potter eller nått. Imorgon ska jag fira nyår i Malmö hos öh nån, det är Dannie och hennes pojkvän som planerat så vi får väl se vad det blir, men det blir säkert kul :) Pappa har varit så snäll att han åkte inom systemet påvägen hem från jobb och handlade både vin och cider till mig. Looviii!

Nu måste jag dock slita mig från datorn och kolla på the seventies på ettan, hela min familj kollar. Musiknördar hela högen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback