dagen för doparedan

2010-12-23 | 23:07:41 | Personligt

Kan inte förstå att det är julafton imorgon, juklapparna ligger under grannen och jag är sådär pirrig i magen inte som jag var som liten men ändå. Jag älskar Julafton fast jag inte haft den där julkänslan detta året (kan beror på att jag spenderade hela november och lite av december i värmen i Miami). Jag ser mest framemot att se Kalle Anka och bara umgås med släkten även fast vi inte blir så många iår och sedan den goda julmiddagen hemma hos mormor och sedan ser vi alltid på svensson svensson, alltid lika mysigt. Efter nyår åker vi upp till stockholm och firar "julafton" med våra släktningar där.
Jag har faktiskt inte önskat mig så mycket detta året, men ett par örhängen och tredje säsongen av Mad Men hoppas jag ligga under grannen iallafall sen lite pengar är alltid fint.

Idag på lillajulafton har jag mest tagit de lungt fixat det sista inför julafton och läst Harry Potter boken samt ätit lite choklad ur alladinasken.


Sharon Tate

Kommentarer
Elvira säger:

Har själv inte samma julkänslor längre, men det är trevligt med sällskapet och maten. Hoppas att du får en fin jul!

2010-12-24 | 15:46:35
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Elvira säger:

(sv) Jag fick "John Lennon: Fotografier från Daily Mail" (av Marie Clayton och Gareth Thomas).

2010-12-24 | 19:01:48
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback