en lista

2010-12-05 | 22:37:19 | Listor


Min bästa vän är
har många nära vänner.

När jag borstar tänderna är jag uttråkad, för det är så tråååkigt men det måste göras.

När jag lagar mat brukar jag hitta på egna recept.

Jag är rädd för hajar, vågade inte gå för långt ut i havet när jag var i Miami.

Den värsta känslan är när livet går alldelles för fort och när man saknar någon så mycket att det gör ont och man inte kan träffa den personen hur mycket man än vill.

Den bästa känslan är när allt går precis som man vill och man bara är lycklig.

Jag är bäst på att ställa till det för mig själv.

Jag är sämst på att göra vad som är bäst för mig själv


Ilona och jag.



Jag lyssnar på Rolling Stones och The Beatles.

Jag pratar ibland för snabbt så orden kommer ut helt fel, så jag borde egentligen hålla mer tyst och tänka efter mer innan. Jag känner mig som Kristen Stewart (om ni sätt henne i intervjuer,)

Jag tycker om gammla tider, allt från 1910-talet tillochmed 70-talet tycker det verkar så mycket vackrare och roligare och sen älskar jag julen.

Kärlek är så mycket men t.ex. när man verkligen vet att man inte kan vara utan den personen för det gör så ont och man blir så glad inombords bara man känner dennes personliga doft.

I somras jobbade jag för mycket.

Sist jag grät var för att jag var hemma igen, när jag hade varit i underbara Florida med underbara människor.

När jag vill tänka så måste jag vara ensam.

När jag bakar så bakar jag ofta bullar, mina kakor blir misslyckande.




Just nu tänker jag på att jag borde gå och lägga mig för jag är galet trött efter knappt ha sovit något under hela USA resan som var på 5 veckor.

Idag har jag jobbat och ätit middag hos mormor.

Ikväll ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries.

Imorgon kommer jag bara slappa och fortsätta kolla lite på film, packa upp min resväska och städa mitt rum.

Om jag var ett djur skulle jag vara ett lejon, så mystiska och vackra.

Min mobiltelefon är bäst, iphone tack för att du finns.

När jag vaknar på morgonen vill jag bara ligga i sängen och dra mig.

Kommentarer
Elvira säger:

Denna lista var ju också trevlig! :)

2010-12-06 | 10:23:52
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback