jag skulle vakna mitt i natten

2010-12-17 | 20:07:59 | Citat

Idag på jobb

jag: vad vill du ha och dricka?
kund: det får du bestämma! ;)
Jag: okej cola kanske då
Kund: nej överraska mig!
Jag: ehh okeeej..

Jag: då blir det (minns inte.)
kund lämnar fram en hundralapp och jag ger växel tillbaka
Kund: nej den kan du behålla känner mig generös idag, lite dricks sådär ;)

En stund senare råkade jag välta ut lock till muggarna och när jag plockade upp dem då kom han till och med och fråga om han fick hjälpa mig att plocka upp dem..

Ska jag bli tacksam eller rädd??


Kommentarer
Elvira säger:

Det beror väl på om han var snygg eller inte. Haha :)

2010-12-18 | 16:27:59
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback