Min tatuering

2010-12-09 | 17:24:03 | Personligt

Har länge funderat på att skaffa en tatuering men har alltid tvekat lite eftersom jag är lite gammelmodig av mig och gillar att klä mig i 50-60 tals kläder så tänkte jag att de skulle förstöra min stil men sen så älskade jag Katy Perrys tatuering som hon hade på handleden med texten "Jesus". Hon klär sig ju också lite sådär gammeldags ibland. Så när jag väl var i Miami Beach och många andra i klassen gjorde tatueringar de flesta på Miami Ink så kunde jag verkligen inte låta bli, hur ofta är man på Miami Ink? Det blev texten Faithfull för att jag tycker det är ett så fint ord och för att en av mina favoritsångerskor heter just Marianne Faithfull med två l och desutom tycker jag det är snyggare att stava det med två l och jag är jättenöjd och ångrar det inte ett dugg :)








Kommentarer
Elvira säger:

Snyggt! Att tatuera sig just där tycker jag är riktigt snyggt.



(sv) Har sett lite snygga bilder på fågeltatueringar på weheartit, och insåg att det skulle passa mig rätt bra. Har haft med några utav de bilder/tatueringar jag tycker bäst om i olika blogginlägg.

2010-12-10 | 10:45:05
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback