önskar ofta att jag levde i en harry potter värld

2010-12-14 | 16:51:20 | Personligt

idag har jag inte gjort så mycket förutom en god pastasallad med bl.a. grilladkycklig i. Har precis sett ett avsnitt av Vampire Diaries och är helt besatt av det. Nu sitter jag och kollar lite på musikhjälpen som jag gillar, och minns att jag och min bror alltid kollade på det förra julen. Det är mysigt tycker jag får lite julstämmning. Funderar på att åka dit till den där glasburen när jag ska till Malmö och julshoppa.

Nu sitter jag och väntar på att jag strax ska ta tåget till helsingborg och träffa Sandra och så ska vi äta och se Harry Potter på bio, har redan sett den en gång när jag var i USA på sådan imax bio (mycket större och häftigare) men eftersom jag är en Harry Potter nörd så måste jag se den igen. Ska strax gå och sminka mig och sedan ut i det kalla vädret.


Kommentarer
Hanna säger:

Harry Potter <3

2010-12-15 | 19:28:45
Bloggadress: http://guards.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback