santa baby

2010-12-20 | 23:11:25 | Personligt



weheartit.com

Idag har jag först varit på julfest/möte på jobb sedan drog jag till väla med pappa och bror och gissa vem jag såg där? jo mannen från detta inlägg. Jag fick panik och gick ut ur affären så fort jag såg honom. Så jäkla typiskt? av alla ställen det finns i hela världen så ska han vara just där två dagar efter jag träffat honom också. Jag vet inte om han såg mig, hoppas verkligen inte det.

var bara tvungen att säga det, har inte så stor skrivlust ikväll känner jag. Ligger mest och läser Harry Potter böckerna, har viljat läsa böckerna sedan dem kom ut men har inte blivit så.


Merry Christmas everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback