det nya året

2010-12-31 | 12:22:41 | Personligt



Dagen jag längtat efter har äntligen kommit, Jag har längtat efter denna dagen för olika orsaker. Dels för att jag ska spendera kvällen med Dannie och hennes pojkvän och några av hans vänner. Det kommer bli jättekul och ser framemot det. Men även för att de ger mig chansen att börja ett nytt "liv" och 2011 ska bli ett grymt år. Ett år där jag ska göra mig själv glad och göra saker jag alltid viljat göra. Jag ska dels komma härifrån och antagligen flytta till USA för ett tag. År 2010 har varit bra och det har hänt mycket roliga saker men också vissa saker som har gjort mig ledsen. Jag har lärt mig nya saker om mig själv, speciellt efter jag kom hem från USA i November. De var så lärorikt för mig att vara iväg där. De sakerna jag har lärt mig om mig själv har varit nyttiga och de är bara bra saker. Denna sommaren ska bli så fin, ska gå på en massa festivaler som jag har viljat gå på flera sommrar i rad nu men det har alltid kommit något i mellan, denna sommaren ska jag GÅ! Jag vill åka någonstans med mina vänner typ till någon stuga och göra sommriga saker som t.ex. bada i sjön, paddla kanot, cykla tandem cykel osv :) Detta året ska de ske en förändring på mig och mitt liv och när de sker en förändring vill jag även förändra mitt utseende, vi får se vad de blir. Hoppas ni alla får en fin nyår och ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback