den fjärde juli tjugohundratio

2010-07-04 | 23:31:59 | Personligt

en jobbig dag på jobb, så himla varmt och så himla stressigt! Folk slutade inte att komma.

Nu sitter jag här och bara tar det lungt imorgon ska jag bara njuta och jag hatar att säga det här men jag hoppas det regnar imorgon, så jag bara kan ligga inne och vila, kolla på lost och läsa färdigt Just Kids av Patti Smith utan att få dåligt samvete. Jag älskar sommarregn, så för mig gör det ingenting! Har desutom ansökningshandlingarna till USA att göra klart också!

Hoppas min fina klänning jag har beställt kommer imorgon också!
Funderar på att beställa hem alla säsongerna av Skins också, fast vet dock inte om jag har råd.


Marianne Faithfull och Mick Jagger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback