Sommarlista

2010-07-05 | 18:03:59 | Personligt

Hur länge ska du vara ledig?

typ 2 veckor, vet dock inte när. Men ska till Paris i slutet på sommaren och hälsa på släkten.. åhh Paris som jag längtar, j'aime Paris, son si beau.

Sedan måste jag ta ledigt två veckor till eftersom jag planerar att ta en intensivkurs för att få körkortet.

Kommer du vara singel eller ej i sommar?

Antagligen det ser så ut..

Hur många nyktra dagar blir det?

äsch, rätt så många ändå. Den som lever får se ;)

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?

nej, bryr mig inte så mycket.

Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?

Ingen aning eftersom jag inte bor där, men när jag väl är där brukar jag bada i Rönninge i deras sjö. Eftersom mina kusiner bor där.

Kan du tända en grill?

Japp!!! :)

VIlka solglasögon kör du?

Ray Bans, Clubmaster.

Går du osminkad om dagarna?

ja, oftast! Så skönt!

Är du cornetto eller piggelin-tjej?

Piggelin, men jag gillar magnum mest ;)

Vad är sommarens soundtrack?

hm, helt olika. Men antagligen lite gammalt som jag alltid lyssnar på bl.a. Rolling Stones, Beatles, Simon & Garfunkle, Johnny Cash, Bob Dylan, Joan baez, Marianne Faithfull. Lite sådär härliga låtar.

Om jag vill ha nåt rockigare: Patti Smith, Mando diao och ja Rolling Stones.

Var åker du på semester?

Paris och kanske Dublin.

Andra sommarplaner?

jobb, jobb... nej men det händer en del härliga grejer men inte så att det är planerat sådär långt i förhand, som ven det var underbart och rätt så spontant.

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)

klänningar, skjortor, shorts, kjolar.

Hur håller du formen?

äter chocklad.

Sommarens drink?

smirnoff ice haha, nä men är inte så bra på drinkar.

Vad kör du för bikini?

min pin-up prickiga bikni som jag köpte för Victoria Secret för något år sedan.

Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?

bor inte där

Hur sminkar du dig i sommar?

olika varjegång.

Sommarens maträtt?

varmrökt lax och nypotatis och någon kallsås. muuums!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback