you're not a man, you're a mannequin

2010-07-26 | 19:32:58 | Personligt

Ibland vill jag bara färga mitt hår svart igen, gjorde ju det i slutet på förra sommaren och jag tyckte jag passade i det i början.. sedan började jag skita i att ta hand om det så jag såg mest ut som ett troll och färgen blev tråkig.. Men nu är jag blond igen och det tog en jäkla tid att bli det så då är det typiskt mig att förstöra det med att färga det svart igen, jag får väl skaffa en peruk.. Men katy Perrys hår är amazing, hon var min inspiration förra gången jag gjorde det också.. men även January Jones är min inspiration med sitt blonda hår, vill få den färgen först!









OR...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback