det är inte lätt

2010-10-25 | 10:45:28 | Personligt


Marianne Faithfull.
Elin har typ världens gulliaste kattunge, den sov i mitt knä igår. Hon fick den av sina föräldrar i lördags.

Jag var hemma hos elin igår, Micke var också där han kom hem från Thailand i fredags där han rest runt med en massa kompisar, de har även varit i kambodja. Jag var inte hemma förän halv två. Trodde jag skulle få sova länge idag men det går inte för sig när man har elektriker i huset samt en jäkla hosta. Jag HATAR att ha såna folk i huset. Man kan inte göra något, jag har lust att stanna här i mitt rum tills de går hem vilket inte är förän typ kl tre. Men jag ska jobba kl. fyra idag. Jag är hungrig också, vill verkligen inte gå ut där men vill inte sitta instängd här heller.

Vad ska man ta sig till?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback