favoritserie-lista

2010-10-24 | 18:31:45 | Listor



Snodde denna listan från Elvira, jag har väldigt svårt för att välja just en favorit serie. Jag har egentligen flera såsom, How I met your mother, Lost, Vampire Diaries, Skins, couplings. Men om jag bara får välja en så är det nog vänner eftersom jag kan se den serien om och om igen utan att tröttna.

Din favorit tv-serie? Vänner
Äger du den på DVD? Jag har alla säsonger av serien.
Bästa avsnittet? The one in Vegas part 1 (säsong 5), The one with Unagi (säsong 6), The one where Ross hugs Rachel (säsong 6), The one with the fotball (säsong 3), The one after I do (säsong 8) & The one with Monica's thunder (säsong 7)
Sämsta? Ingenting.
Din favoritkaraktär? Chandler
Förutom din favoritkaraktär, vilken manlig karaktär tycker du bäst om? Ross
Kvinnlig karaktär? Pheobe
Karaktär du velat se mer av? Mike, han är härlig.
Mindre av? hm, det är svårt. Skulle vara Emily då.
Vilken karaktär påminner mest om dig själv? Rachel.
Vad skulle du ändra om du fick ändra något i serien? Ingenting
När såg du serien för första gången? oj, tror de var när serien precis hade slutat (2004) då visade de vänner-maraton på TV och jag fastnande för det. Ända sedan dess har jag varit ett stort fan.
Har du någon gång gråtit när du sett på serien? nej, faktiskt inte. Dock tyckte jag sista scenen i finalavslutet var väldigt sorligt men jag grät aldrig.
Äger du något annat som har med serien att göra (posters etc)? Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback