nej men nu helt plötsligt hör jag superBRA

2010-10-20 | 23:37:59 | Personligt

förlåt för dålig uppdatering men ni annar inte, för det första efter helgen ÅNGEST säger jag bara. Jag ska inte festa och inte dricka på flera månader eller en då eftersom det bär av till USA.
Sen för det andra fick jag feber igen i måndags, kul verkligen.. speciellt när man hade 40 graders feber för typ en månad sedan.. hrrrmm!! Men nu börjar det bli bättre var hos läkaren idag för att kolla om jag även hade fått tillbaka min halsfluss som jag hade för en månad sedan och hon sa att det såg dåligt ut i min hals men hon ville helst inte ge mig antibiotika eftersom det redan var på bättringsvägen.

Dagens fundering förresten:


Var hos mormor idag och jag sätter alltid på radion på högvolym därhemma.

"Sophia kan du sänka?" skriker hon direkt, flera gånger om.

Är det inte meningen att gamla människor ska ha sämre hörsel? de brukar alltid klaga på att de hör dåligt iallafall min mormor men helt plötsligt när man spelar lite väl högt ja då helt plötsligt har hon värsta superhörselen.

Konstigt det dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback