såhär en tisdag

2010-10-26 | 11:00:34 | Personligt



Igår hade jag en fin härlig kväll med mina kära vänner Elin, Lovisa, Micke och Jesper, Vi har känt varandra sedan barnsben och hänger fortfarande, det är inte illa. Vi åt på mezo i helsingborg som har världens godaste pasta. Sedan gick vi bort till Buttricks och kollade på halloween kläder och jag provade en rödaktig peruk men bestämde mig för att vänta. Jag älskar peruker. Ska köpa flera stycken när jag är är USA, hade jag tänkt haha.

Nu ska jag träffa en annan kompis, nämnligen Sandra som jag gick tillsammans med på gymnasiet Vi är galna vi, hon är nog min Partner in crime om man nu skulle ha en sådan. Vi ska fika och skvallra en massa. Sedan ska jag iväg och klippa mig, hade ju först tänkt en Betty-Draper-mad-men-frisyr men det får vänta, vågar inte riktigt ännu. Jag har fått så långt hår nu så jag vågar inte klippa av det. De går under mina bröst nu och jag har aldrig haft så långt hår någonsin innan. Men det är också jobbigt när man har så långt hår för man vågar inte göra något med det så det bara hänger där, vågar inte klippa det för då tar det så lågt tid för de att växa ut igen. Ska fundera, haha!

Vi hörs senare,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback