And I've often wondered, how did it all start

2010-09-12 | 23:54:00 | Personligt

Idag har jag spenderat en rätt rolig dag på jobb, lagom mycket folk och det var förengångsskull helt okej att jobba, hade lite kul iallafall och tiden gick snabbt. Är ledig fram till lördag nu så himla skönt och imorgon ska jag in till stan med elin en runda. Ska hitta lite fina underkläder samt ett nytt rött läppstift eftersom jag är av med mitt och jag kan verkligen inte leva utan det.

Nu kollar jag på......Kungarna av Tylösand herregud det är ju utskämmning på hög nivå. Har hört att många snackat om det och såg att det gick nu så var tvungen att sätta på det och guuuuuud vart är världen påväg?! Jag kan ju säga direkt att sådana människor skulle jag aldrig kunna umgås med, riktigt töntiga och de flesta tjejerna är asdryga. Riktigt pinsamt att hålla på som dom gör, jag kan inte kolla på sånt utan att bli lite deprimerad, jag gillar också att ha kul men tycker dock det går till överdrivt att hålla på som dom gör och göra ett program av det.


Trackback