en lista på söndagen

2010-09-27 | 20:04:08 | Personligt

Har i princip sovit hela dagen, kollade nyss på lite avsnitt av how i met your mother och nu lyssnar jag på lite Katie Melua och väntar på att ullared ska börja. Ska förresten dit på fredag.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
jag är bara en 162, så kanske någon cm till. Vill inte vara speciellt lång.
Skulle du vilja väga mer?
nej, kanske lite mindre.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
har ingen så kan inte svara på det och om jag hade haft så beror de ju på situationen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
ja, Johnny Depp okej, jag ska inte ljuga det finns en del av snygga kändisar jag vill ha sex med.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
nej.


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

ja, massor av gånger.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

ja, många måååånga gånger.

Har du ett syskon?

ja, en bror. Lillebror.

Har du varit full den här månaden?

ja

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

nej =P

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

ja.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

nej men tre år äldre så close :)

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

nej.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nej, inte det heller.

när hade du senaste sex?

i lördags om jag ska vara helt ärlig.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

hahahahahahahahahaha, räcker det som svar?

Har du haft sex med mer än tre personer?

samtidigt? nääää.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

har många :)

Vem älskar du?

Fler än vad jag vågar erkänna.

Vem hade du senast sex med?

pass!

Vem vill du bli full med?

en hel del av mina vänner :)

Vem är den bästa artisten?
Rolling Stones!

Vem pratade du senast i telefon med?

tror det var mamma.

Vem har du en liten crush i?

ingen just nu faktiskt

Vem är snyggast i världen?

Jag ändrar mig hela tiden, men typ Johnny Depp har jag alltid tyckt.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min familj :)

Vem är vackrast i världen?

Sharon Tate

Vem vill du prata med?

Någon som får mig att skratta

Vem sov du med senast?

hemligt

Vem såg du full senast?

haha en hel del i lördags.

Vem vet allt om dig?

absolut ingen

Vem kysste du senast?

samma sov jag sov med.

Vem kan berätta allt för dig?

De jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback