måndag morgon

2010-09-27 | 09:40:24 | Personligt




Godmorgon!

Igår gick jag och la mig vid tio tiden, och släckte lampan halv elva. Jag var så trött, väckarklockan ringde vid åtta men jag var så trött trots nio timmars sömn, natten innan sov jag knappt något alls. Sov inte ens hemma, max typ 4 timmars sömn, helt okej ändå med tanke på hur det varit vissa nätter när jag varit ute. Men denna söndagen skulle jag iallafall inte upp och jobba så kunde sova lite längre. Men hade iallafall en trevlig utekväll med Ebba, Mathias och Emilia. Mycket skvaller och det kan vara kul ibland, så tack för en fin kväll <3

Chefen ringde från jobb nu på morgonen och frågade om jag ville vara ledig, skulle bara ha jobbat tre timmar och eftersom jag jobbat hela förra veckan och är sjukt trött idag så sa jag ja, så skönt. Nu har jag precis ätit frukost och tänkte kolla på det nyaste avsnittet av Vampire Diaries och sedan säsongspremiären av Desperate Housewives som kom ut igår, de ser jag framemot mest, jag är så förväntansfull. Sedan blir det nog filmen Kick-Ass som min bror hyrde i lördags, han sa att den var bra och jag har hört de av många andra också.

Ha en trevlig måndag, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback