september

2010-09-02 | 20:28:46 | Personligt

Kom precis hem från Lulle, vi har snackat om USA resan och hennes mamma har bokat flygbiljetter som det ser ut nu blir det

Los Angeles
Miami Beach
New York

Tar Los Angeles istället för Las Vegas. Vi måste veta tills imorgon för då ska biljetterna vara betalda och det blir dyrare ju längre vi väntar. Inte så långt kvar nu åker den 2 November isåfall. Ska bli galet kul, synd bara att man inte är 21 men det är enda nackdelen.

Nu ska jag ut och springa, har blivit väldigt hälsosam på sist tiden (Läs: IDAG) , har beslutat mig för att verkligen inte äta så mycket onyttigt, vill ha så fin hud som möjligt. Ska prova att detoxa också, bara för att testa. Jag gör det mest för min hud, jag har haft jättefin hud innan men helt plötsligt fick jag rätt mycket acne så jag har gått på tabeletter för det men slutade innan sommaren och får lite finnar ibland tror det mest beror på jobb (blir väldigt fettigt där inne med all olja) men har fortfarande lite röda ärr kvar inte alls kul. Gör allt för att få bort dem så om någon har några tips? annars blir det bara att jag spenderar massa tid i solariumet och nej jag ska inte missbruka det som vissa gör.




Väldigt kallt när jag cyklade hem från Lulle, varför går tiden så snabbt?

Kommentarer
lovisa säger:

sv: vsg så lite så:)

2010-09-02 | 21:56:56
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback