tack alla för i lördags, jag hade galet kul

2010-09-06 | 14:47:30 | Personligt

Förlåt för dålig uppdatering men hade iallafall jättekul i lördags, först var jag  på förfest hos jesper. Vi var bara några stycken Martina, jag, Ebba, Mathias och Jesper förstås. men vi hade jättekul och spelade lite spel och sånt. Efter det drog vi ner till stan och jag har inte skrattat så mycket på länge, vi hade så jäkla kul. Man träffar sjuka människor altså, Martina och jag har träffade på en väldigt konstig kille i fredags också men de vi träffade i lördags tog priset altså. En kille med uppknäppt skjorta står och dansar med några killar och sen räcker han fram handen åt mig jag tar tag i den (har ingen aning om varför nu i efterhand) och samtidigt tar jag tag i Martina och de tar in oss i deras ring där de står och dansar sen skriker dom "VI HAR FITTA" Martina och jag springer därifrån och skrattar så vi nästan gråter hahaha.Sen en massa annat sjukt hände med, skrattade hela kvällen!!!!

Inferno stängde kl 3 så och vi var bland de sista ut, typiskt mig när jag ska jobba nästa dag. Efter det drog jag på efterfest (DUM SOM JAG ÄR) sov där också. Men jag sov bara 2 timmar så snacka om att jag var trött nästa dag på jobb. Somnade direkt när jag kom hem och sov i två timmar och sen somnade jag igen vid 12 på kvällen.

ähhh, massa sjukt hände. Sjukaste på länge och galet kul hade jag!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback