wild horses couldn't drag me away

2010-09-10 | 13:02:55 | Inspiration

sitter och väntar på att det ska bli kväll för då ska jag hem till elin igen och vi ska kolla på film och jag ska även ta med mig en film vi spelade in som skolprojekt när vi gick i 8:an helt sjuk film och det skulle handla om något krig (andra världskriget tror jag är dock inte säker) och vi spelar in massa krigsscener nere vid stranden och ja behöver jag säga mer? helt sjukt dåligt egentligen men det blir så jäkla kul. Den har ingen handling egentligen haha. Men jag lovade att ta med den för Elin har inte sätt den sedan den spelades in, kanske lägger upp den här vem vet ;) sjukt kul är det iallafall. Tårarna rinner (av skratt) när jag ser den.

Nu hade jag tänkt att se en film vet dock inte vilken en lite rolig film hade jag tänkt så kanske 500 days of summer eller Juno har så svårt att bestämma mig när det kommer till vilken film jag ska se så oftast blir det ingen alls haha.

Slänger upp några vackra bilder för det är lite det min blogg handlar om egentligen ja inte bara men saker jag tycker om, vackra saker och idag är det på Brigitte Bardot, hon måste ju helt klart vara den snyggaste människan som någonsin levt.


Kommentarer
olivia säger:

Jag går på en skola som heter Academy Of Contemporary music :)

hoppas du fortsätter läsa min blogg!

2010-09-11 | 21:01:18
Bloggadress: http://livviegoeslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback