You make me happy

2010-09-18 | 21:12:48 | Personligt


Ebba och jag, notera våra "halsband" fick dem av Philip. De var St. Tropez kväll på Torstens haha!


kvällen var lite galen och ska inte berätta för mycket haha men någon tjej bjöd upp oss i hennes lägenhet där hon sa att vi fick skrika hur mycket vi ville haha. Där dansade vi och hon bjöd oss på alkoholfri öl som hon hade hahaha, roligaste på länge och jag visste inte ens att det fanns. Dock stannade vi inte där sålänge och vi smet ut och drog till Inferno.

Hade ett rätt kul pass på jobb idag, bara 3 timmar men det passade bra när man varit ute och kom hem sent. Precis lagom mycket att göra också, precis lagom med folk. Nu har vi lite gäster här hemma och jag känner mig sådär lagom osocial men jag är sjukligt trött och det är faktiskt inte "mina gäster". Utan vänner till vår familj så mammas och pappas vänner, och de  ungdomarna som är här sitter och spelar xbox och det är inte min grej och nu tänkte jag ta på mig min pyamas och hoppa ner i sängen och titta på film dock vet jag inte vilken ännu. Såg att Nothing Hill gick på TV, men den såg jag igår med Lovisa och Elin eller såg och såg men vi försökte iallafall, blev mest att vi satt och pratade. Imorgon kan jag iallafall få sova ut för då är jag ledig och så ska man gå och rösta.

Ha en underbar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback