Hope

2011-04-18 | 21:19:49 | Personligt



I lördags spenderade jag kvällen med Elin, Matilda och hennes pojkvän. Igår var jag på bio och såg Black Swan, skum men väldigt spännande och bra film. Idag har jag jobbat lite och imorgon har jag körlektion, jag är hes som vanligt och tvekar med att vara med på konserten i Maj för är rädd att jag inte kommer klara de så som jag låter just nu. Jag har ju alltid problem med rösten nästan. Annars har jag ju inget kul att berätta precis, allt är som vanligt det vill säga rätt tråkigt men snart kommer det att hända grejer förhoppningsvis och så är det ju sommar! :D

Avslutar detta inlägget med ett väldigt fint citat av Marilyn Monroe som alltid får mig att må lite bättre;
I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when their right, you believe lies so you eventually learn to trust noone but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together
- Marilyn Monroe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback