men okejdååå..

2011-04-07 | 20:54:02 | Personligt

Har precis badat min kära hund, he no likie! Idag har jag varit på körskolan och sedan en lite trip till Elin som precis bor brevid, vi åt pasta med sweet chili sås (asgod) och majs. Nu håller jag på att packa för imorgon drar jag till Norge och festar till det med barskolan folket!!


Idag kom jag på en sjuk grej, jag cyklar tydligen på fel sida av vägen när jag cyklar. För alla jag möter cyklar samma håll som jag. Jag tänker liksom inte att det är höger och det är vänster jag liksom bara cyklar på den sidan som känns naturligast. Jag har altså cyklat på fel sida av vägen i typ 12 år eller nått, okej nu ljög jag lite för jag kom faktiskt på de förra veckan och inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback