påskhelg

2011-04-22 | 20:20:00 | Personligt



Igår jobbade jag 11-8 egentligen men fick gå 7 fast de var asmycket folk hela dagen. Tog tåget tillsammans med Anya (arbetskamrat) jag hoppade av i Helsingborg och åt middag vid hamnen med pappa vilket var jättretrevlig. Mamma hade tjejmiddag och min bror är i Stockholm så de var bara pappa och jag.

Ibland är mitt liv så galet spontant, Sanna ringde mig igår på jobb och frågade om jag ville hänga med till Linköping (för Tom från barskolan ska ha inflyttningfest och några från barskolan ska komma och jag hade tackat nej till honom redan eftersom jag jobbar på söndag.) men jag bara varför inte? Sanna skulle ju också jobba på söndag halv 11 och jag 12. Så vi skulle ta hennes bil och köra upp och Andrea skulle inte med för hon var i göteborg hos hennes pojkvän. Sen planerade vi att vi skulle köra hem natten mellan lördagen och söndagen fast vi festat båda dagarna (dock utan alkohol på lördagen såklart) och eftersom Sanna bor i Halmstad och det är hennes bil så får jag ju ta tåget därifrån hem till mig och sen till jobb och om vi var framme i Halmstad vid kl. 7 på morgonen så skulle vi parkera utanför tågstationen i Halmstad och sova tills mitt tåg gick 09.04 HAHA, Sanna ringde & skickade flera sms till mig igårkväll "vi är fan helt galna" vilket jäkla jobb, hur orkar vi? Men de gjorde vi tydligen! Så allt var bestämt egentligen men igårkväll när jag kom hem så tänkte jag bara "ahhhh nää vafan håller vi på med? det kommer bli jättejobbigt och vi kommer att vara sjukt trötta och så jobba direkt sedan och precis då fick jag ett sms från Sanna "ska vi skita i det?" jag bara "ehh kanske borde vi det" sen bestämde vi oss för att sova på saken och så ringde Sanna mig nu imorse och vi bestämde för att skita i det, haha så nu sitter jag här i Skåne och inte i Linköping ganska skönt med en lugn påskhleg istället faktiskt. SJUUUKT varmt ute och har både solat och kört bil och haft lite gäster här.

Förresten ringde min stalker mig imorse, blev lite förvånad för han har inte hört av sig på ett tag och jag som trodde jag var av med honom men nej tydligen inte. Jag svarar förstås inte!

Trackback