Please to meet you

2011-04-14 | 22:00:41 | Personligt




Tja peeps, vad vårigt det är för tillfället och jag gillar det. Imorgon ska jag jobba 10 timmar och är tvungen att ta bussen mer än en timme tidigare så kommer ungefär att spendera 12 timmar där ute. Hur tusan ska jag orka det? I såna här tillfällen hade man önskat att de var lagligt att ta en liten grogg på jobbet, inte så att man blir full men så att man blir lite gladare eller nått.

Annars funderar jag på om jag ska åka till Andrea och Sanna i helgen i Halmstad för Andy ska nämnligen ha fest eller om jag kanske ska gå på bio? Finns så många jag vill se just nu t.ex. Water for elephants och Scream 4. Annars kan jag ju plugga teorin till körkortet hela helgen också.

Annars har jag inte så mycket att säga förtillfället förutom att Ryan Gosling är sexig, nu tror jag att jag har fått med allt.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback