someone's gonna rescue you

2011-04-04 | 17:21:51 | Personligt



Har spenderat (nästan) hela dagen med att kolla på How I met your mother som jag förtillfället är mer eller mindre besatt av. Well, har alltid älskat det, mer på sista tiden dock. Var hos läkaren innan idag och skulle kolla vad som är fel på mig men allt var normalt vilket faktiskt gör det ännu värre eftersom då går de ju inte att göra något åt de. Dock fick jag ta fler blodprov nämnligen tre stycken och fy i helsike vad ont de gjorde. Tog ett förra veckan i vänster arm och har fortfararande blåmärke där så fick bli höger arm och där var de svårt att hitta blodådran, så hon fick leta med nålen och tillslut hittade hon den och jag bara kände hur nålen gick igenom och hur ådran sprack lite ajjjj!! Ska aldrig ta höger arm igen, fasen vad ont de gjorde, trodde jag skulle svimma men jag bara satt där och höll minen. Brukar inte göra så ont, stackars mina armar vad de fått genomlida på sistone.


Kommentarer
Elvira säger:

How I Met Your Mother är en utav mina favoritkomediserier! Tycks aldrig tröttna. Och den där sjukhusvistelsen lät inte kul alls. Själv har jag turen att aldrig ha haft problem med att ta blodprov.

2011-04-07 | 08:18:45
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback