sommar åh sommar

2011-04-25 | 23:18:00 | Personligt



Idag har de varit en fin dag med tanke på vädret och ja i annat fall också. Har varit ute i den fina solen hela dagen. Vi åkte en sväng med bilen och gick i skogen och tog en glass i Lomma. Det är ju sommar nu! Sedan åkte vi hem, jag lyssnade på musik på mitt rum och klippte lite i mina kläder sådana jag inte använder och tänkte göra dem lite häftigare och "nyare" så att jag kanske använder dem igen. Det blev rätt bra faktiskt. Imorgon ska jag jobba som vanligt men bara denna veckan också sedan tar jag ledigt två veckor för att påbörja min intensivkurs för att ta körkortet. Hoppas att de går bra, jag är mest nervös för teorin eftersom jag hatar att plugga men jag vet att när jag väl bestämmer mig för att klara något så gör jag det och tackvare de så fick jag faktiskt många MVG och VG i skolan tillslut.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback