To make you feel my love

2011-04-13 | 01:24:29 | Personligt

Kom hem från Norge igår, eller i måndags eftersom klockan faktiskt är över midnatt. Jag hade faktiskt en väldigt trevlig helg i Bergen. Var så kul att norskarna också kunde komma eftersom dem hade vi inte träffat på förra reunion i Halmstad (förutom Tom) Men vi var bara tre tjejer från Sverige, Andrea, Sanna och jag. Sedan var vi fem tjejer totalt, Ilona och Jannicke från Norge. Vi var hos Rene och han hade bjudit lite kompisar också men det blev rena rama Big Brother/paradise hotel där hemma. Vissa tjejer är lite knäppa hehe. Var fantomä uppe iallafall till halv sju bägge dagarna, fredagen (vi var framme i Norge vid elva så vi var sist av alla) var roligast då satt Andrea, Jannicke, jag, Mads och en kille Rene kände och en tjej vi träffat ute uppe till solen gick upp. Dansade lapdances hela morgonen & drack tequila till 6 på morgonen haha! Jag syndade faktiskt för jag drack lite Grandma (Grand Marnier) fast jag inte får för mina mediciner och ja jag kände av det och ändå drack jag lite dagen därefter. Dumma mig! Grandma is the shit, vi har alltid Grandma på våra fester, den är så sjuk stark. Alla blev så fulla på de i Miami, Niklas däckade på marken i Miami. HAHAHA!

var så kul att träffa Ilona och Jannicke också för jag tycker så mycket om dem och dem blev så glada att vi kom för de trodde att vi missade flyget för vi skrev på facebook att vi antagligen skulle missa de eftersom de hade tappat bort vår lokförare som de sa haha sjukt! Innan de skulle åka frågade de ifall jag ville följa med och äta så jag följde dem in så åt vi och lite sånt sen åkte dem hem så åkte jag hem till Rene själv efter det. Ses igen i magaluf i sommar <3
 

Jannicke, Tom, Ilona och Jag


Jag & Jannicke

Jag & Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback