24 Augusti 11'

2011-08-24 | 22:22:54 | Personligt

Igår hade jag en underbar dag i Malmö med min bror faktiskt. Inte ofta det händer. Vi gick lite runder på Malmö festivalen, käkade, bokade tatueringstid till mig yeeeeeey =D, shoppade, fikade och gick på bio och såg Bridesmaids som var ASBRA! Supertrevlig dag faktiskt.

Så om lite mindre än två veckor ska jag göra min andra tatuering och jag längtar, kanske inte till just då jag ska tatuera mig eftersom de kommer göra ont men tills den är färdig haha :D Den 6 September är min tatueringsdag!!! Går och tänker på det hela tiden. Imorgon Ska jag hänga med Kp, Michelle och Idaa hemma hos Kp. Vi ska laga mat och ha filmkväll! Kommer bli kul. Sen på Fredag blir det antagligen fest i Malmö, sista dagen på festivalen eller näst sista.

Puss och kram!

Idaa, Mathias, Michelle och Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback