Lite uppdatering.

2011-08-10 | 23:59:04 | Film

Är dålig på att uppdatera och jag vet om det. Igår kom jag hem från en underbar vecka i Nice, Frankrike. Vi besökte bl.a. Monaco vilket var helt obeskripligt vackert, kan knappt förstå att man kan bo där. Annars har jag mest hängt med mina vänner och en hel del fest har det blivit. Idag åkte jag och min bror och hyrde (&köpte) lite filmer. Bl.a. Inglorious Basterds som man bara måste ha i sin filmhylla så spenderade kvällen att se på den och blev lika förälskad i Brad Pitt som alltid. Han är bara bäst i Inglorious Basterds, älskar hans karaktär. Christoph Waltz som som spelar Hans Landa är också helt sjukt duktig. En av de bästa filmerna jag någonsin sätt. Eftersom de redan finns så många filmer om Hitel så är det kul med något som är annorlunda.

Jag ska bli bättre med att uppdatera så kika in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback