en sorlig dag

2011-02-25 | 19:56:14 | Personligt

Idag är en jobbig dag, idag kommer jag bara att tänka på dig. Fem år sedan du lämnade vår jord min älskade vän, Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Idag för fem år sedan hade jag precis fått veta de hemska nyheterna. Jag var inte ens hemma, jag var i stockholm och jag bara bröt ihop, likaså min bror. Jag minns det som igår då jag berättade för släkten i Stockholm och vi visste inte vad vi skulle tro. Hela bilresan hem rann mina tårar i tystnad samtidigt som jag lyssnade på sorlig musik på min mp3, jag minns det så väl. Tankarna går till din familj denna dag också. Såg den fina annonsen i tidningen och tårarna bara rann ner för mina kinder, jag älskar dig.

Nej, jag vill inte sitta hemma och gråta, för de är bara jobbigare så nu drar jag ut och super bort mina sorger istället.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback