John Lennon

2011-02-14 | 23:23:00 | Musik

Jag kan inte välja bara en favoritartist men när jag ser detta känner jag mig tvungen att välja John Lennon, han är den mest fantastiska artisten och jag blir helt knottrig bara jag ser en videoinspelning med honom eller hör han sjunga. Såg en dokumentär om honom på SVT för någon vecka sedan, den fick mig att älska honom ännu mer. Älskade även Nowhere boy och känner att det är en film jag måste ha i min filmsamling, Aaron Johnson är helt underbar i rollen som en ung John Lennon.

Denna låten spelade de i dokumentärer och jag älskade den redan från första början, nästan så jag vill gråta några tårar när jag ser denna videon, så fin text och Johns röst är helt fantastisk och vill nästan gråta ännu mer när det slår mig att han inte finns längre.


Kommentarer
Elvira säger:

John Lennon var fantastisk. Och det är tur att hans låtar finns kvar att lyssna på om och om igen, för annars vore världen mycket gråare.

2011-02-15 | 10:26:31
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback