måndag

2011-02-28 | 21:54:00 | Personligt

 




uppdateringen har inte varit den bästa, men i lördags vaknade jag upp med sprängande huvudvärk. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så ont i huvudet kunde inte resa mig ur sängen. Jag hade de trevligt i fredags iallafall, träffar alltid härliga människor. Desutom har jag fått en ny vana, jag sjunger alltid när jag är full haha. Men det är bara för att folk frågar mig om jag vill sjunga för dem, jag hade aldrig gjort de om jag varit nykter. Träffade mina två gamla lärare i filmkunskap, De är så himla roliga, sjöng för de också. Hahaha! Tog fantomä den ena lärarens nummer också för att han var sångpedagog jag bara "kan jag kalla dig krille?" hahahaha, orkar inte! Sen tog han mitt nummer med, vet inte varför?!! Sedan hade jag följde hem med Alex, min gamla barndomskompis. Han, Julia, min bror och jag brukade hänga alltid när vi var yngre. Sjöng för han också jajamänsan, han som bad mig! Tog en jäkla tid att gå! Ja altså jag hade väldigt kul i fredags helt enkelt!  Men vissa saker håller jag för mig själv haha :)

Nu blir det Big Brother och Sedan The Social Network.


Trackback