måndag

2011-02-07 | 18:09:09 | Personligt




Idag var jag i stan, när jag skulle ta bussen hemmifrån kom jag precis när bussen kom och när jag skulle hem såg jag bussen köra förbi mig och jag tänkte att den hinner jag aldrig med så istället för att springa som ett fån och ändå missa bussen och skämmas ihjäl kan jag ju rusa över rådhustorget och hinna med samma buss och det gjorde jag och hann med den, kom tillochmed lite innan. Im on fire!

Desutom hade jag värsta beslutsångest inne på Hemmakväll, skulle jag köpa två T-serier för 499 eller en för 299? och isåfall vilka? One tree hill säsong ett, True Blood säsong ett eller kanske Lost säsong två? eller Vampire Diaries för 399? vilket ångest jag hade gick där i 40 min sen beslutade jag mig för att jag ändå är fattig denna månaden så blev tre läsk för 20 kr och gick hem och såg en film med min bror som jag redan hade hemma. Detta är inte första gången jag gör såhär utan de senaste tio gångerna.

Kommentarer
Elvira säger:

Kan också få sådan beslutsångest. Och oftast slutar det med att jag inte kommer hem med något.

2011-02-07 | 20:26:42
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback