MEN ORKA RUBRIKER HELA TIDEN

2011-02-16 | 20:44:00 | Personligt



sjuuuuuukling!!! jag var och sjöng idag, borde jag kanske inte ha gjort men trodde jag mådde bättre idag men ack så fel jag hade. Nu mår jag nästan sämre & snorar mer, har miggrän av något slag med. När jag väntade på min fader i stan för att vi skulle övningsköra efter min sånglektion var det så kallt att jag passade på att ge mig in i några av de affärer denhär stan har att erbjuda och på bara tio min lyckades jag få med mig en skjorta, ett snusksigt mörkrött läppstift och ett torrshampospray hem. När jag övningskörde höll jag på att köra ihjäl oss men det är väl normalt när man övningskör eller?

Bakade kladdmuffins idag också, dåligt idé kanske eftersom det nog ligger lite snor i dem också usch usch usch ÄCKLIG JAG ÄR!!!!!!


Förresten uppdaterade detta eftersom jag glömde en viktig karaktär

Trackback