tisdag

2011-02-23 | 13:11:00 | Personligt





bara jag som känner mig så oehört trött? Vill bara att våren ska komma så jag kan göra alla de där sakerna jag längtar efter. Har varit sjuk under en längre period också så nu ska jag börja på riktigt starka mediciner och biverkningarna är inte så jätteroliga kan bl.a. få
Näsblod regelbundet, håravfall, deprissioner, led & muskelvärk, blodsjukdomar, leverskador mm. jag måste gå på regelbudna besök hos läkare och göra blodprover för att se så att min lever inte tar skada och sen var jag tvungen på att skriva på papper på att jag lovar att inte bli gravid under tiden för då kan barnet få fosterskador så jag är tvungen att uppsöka barnmorska och skaffa ett säkert preventivmedel under hela tiden jag använder den här medecinen låter ju ehh spännande... can't wait. Näe, men hellre det så jag blir frisk!

Trackback