konstiga teorier

2011-02-13 | 23:09:27 | Littrartur

Ibland får jag en viss besatthet av saker, jag läser om något sen kan jag ägna hela dagen åt att läsa och ta reda på fakta om just detta och de är vad jag gjort idag och eftersom jag tror på övernaturliga saker/upplevt det mm. så kan jag väl tro på en del saker som verkar vara helt overkliga men jag tror inte på allt t.ex. så tror jag inte på 2012, visst jag kan inte säga att jag är 100 % säker på att det inte kommer att hända och har läst mycket om det och det är sjukt hur många som förutspått 2012 tillochmed innan kristus var där en kvinna som förutspådde 2012 och hon förutspådde även alexander den store 1500 år innan han föddes hon sa dock inte att jorden skulle gå under 2012 men det skulle ske en förändring och vi många skulle dö och vi skulle lida. Flera har förutspått detta och jag har varit asrädd men jag har även läst om flera som sagt att inget kommer att hända och jag vet hur mycket media överdriver och alla vill tjäna pengar på att överdriva så jag väljer att tro på NASA och andra människor som säger att inget kommer att hända bl.a. min spåkvinna jag var hos i maj förra året.

Men sedan läste jag en sjuk sak om UFON och jag lovar det är nog de jag är mest rädd för, jag tror på UFON och enda sedan min kompis när jag var yngre berättade precis innan vi skulle gå och lägga oss om personer som blivit bortrövade i sömnen har jag varit asrädd i perioder varje natt, ibland har det varit så illa att när jag varit ute med hunden på kvällen när de är mörkt och ingen ute sett konstiga saker i himmlen som jag trott varit UFON och så har jag fått ringa mamma och prata med henne hela tiden tills jag kommit hem och ibland när jag kommit hem sent på kvällen har jag fått för mig att någon iaktar mig och så har jag sprungit från busshållsplatsen hem livrädd fast det bara tar 2 min att gå.

detta läste jag om på flashback Inlägg #9 och så såg jag den videon, om en person som heter Alex Collier, asläskigt vet inte vad jag ska tro, som sagt jag är mest skeptisk men man ska aldrig säga aldrig och hur som helst är det sjukt läskigt.

och detta är det sjukaste på länge som jag också läste om idag, TILA TEQUILA skriver om Illuminati, jag fattar inte ens hela grejen men läs om det här på flashback och där finns även länkar till Tilas bloginlägg men tydligen är det så att många kändisar ska ha sålt sin själ till djävulen det är därför att många av kändisars musikvideos är satanistiska och Michael Jackson, John Lennon, JFK, Tupac osv ville inte detta, de var goda och de försökte varna samhället om detta och detta och de var därför de dog, man kan även se en video när Michael Jacksons syster berättar att hon vet EXAKT vem som mördade hennes bror och det var flera stycken och tydligen menar hon "THE OTHERS" som Tila Tequila kallar dem. THE OTHERS är typ regeringen de försöker skicka ut frekvenser genom musikvideos så du ska bli hjärntvättat av dem utan att du ens vet om det det har med NWO att göra också.  Nu är de tydligen efter Tila också just för att hon varnar oss, hahha orkar inte sjukaste på länge. Man undrar ju varför skulle Tila Tequila skriva flera långa blogginägg om detta? jag fattar noll. Det är intressant iallafall, Lady Gaga, Xtina, Britney Spears, Taylor Swift, Katy Perry, Beyonce, Rihanna, Miley Cyrus osv är bara några av dem som ska ha sålt sin själ. I hennes blogginlägg kan man se olika djävulstecknen de gör osv aså detta är bara för sjukt men som sagt har inte orkat läsa så mycket om det och tror inte ens jag vill.

Sen finns det ju alltid NWO, New Word Order orkar inte skriva om det. Men det är också intressant att läsa om. Jag vill seriöst inte läsa mer om konstiga teorier för ju mer man gräver i det, ju konstigare blir det och ju mer teorier hittar man. Men inget jag speciellt tror på men det är intressant och man ska aldrig säga aldrig och man blir ändå rädd.

Kommer inte våga sova ensam inatt, det kan jag ju iallafall säga.

Förlåt för stavfel osv, men orkar faktiskt inte läsa igenom och ändra så det får vara så, ni förstår väl ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback