kommer inte på något bra att skriva här

2011-02-04 | 15:06:00 | Personligt



Jag har blivit tråkig på sistone men jag ska bättra mig. Idag var jag och luncha igen sen var jag på systembolaget, känner mig alltid obekväm när jag går in där, alla i kassan är så jäkla sura mot dem som är unga. Sen funderade jag på om jag skulle köpa en biljett till på Lördag, för man måste ha biljett för att komma in på Torstens för att ja det ska komma någon känd DJ, så skulle kanske gå med Sebbe och dom men får se hur jag gör.

Sen skulle jag ta bussen hem och jag brukar alltid jävlas med folk på bussen bara för att det är kul. Fast där är jätte många lediga säten i bussen sätter jag mig alltid brevid någon annan sådär jättenärma bara för det är så jäkla kul, man känner hur obehagligt de tycker att det är, men det vågar inte säga något såklart!


Nu ska jag ut med fjånen (Charlie altså) och sedan se på Vampire Diaries, nytt avsnitt idag. Sedan kanske jag borde tänka på att sova en stund så jag orkar med kvällen eftersom jag endast sov fyra timmar inatt.

Hörs senare!

Trackback