en vanlig fin dag

2011-01-07 | 00:39:13 | Personligt



Har varit på skärholmensköpcenter idag, handlade en tröja och vi tittade i en bokhandel. Massa bra böcker jag vill börja läsa fast först måste jag läsa ut alla Harry Potter böckerna. Sedan gick vi till Mediamarkt på Heron City och de hade en massa billiga serier, dock just inte de säsongerna jag ville ha, damn it! Efter det fikade vi en stund! Johan bjöd (whooho!!) fick äntligen min älskade Chai Latte!

Sedan köpte vi ingredienser för drinkar jag skulle göra, lovade att agera som bartender dessa dagarna haha. Fick ju vissa upp mina bartenderskills nu. Jag gjorde bl.a. Appeltini, San Fransisco, Frozen Banana Daquri och några alkoholfriadrinkar till barnen och alla tyckte jag var världsbäst haha, men det blev supergott iallafall ;) Dock inte lika kul att de mobbar mig här uppe och försöker få ihop mig på någon dejt med någon kille som är släkt med Thelmas vän tack för de liksom.. även om de är på skoj, orkar inte berätta hela historien, men tydligen var det hans mamma som tyckte att jag var så söt och tyckte att vi skulle passa bra tillsammans och önskade att vi kunde träffas, haha orkar inte, men han är en musikkille och spelar gitarr så det är ju ett plus men liksom tack men nej tack inte intresserad just nu haha. Imorgon blir det Stockholm city för hela högen, även fast jag varit där sådär 1000 gånger så är det alltid kul ändå, vi ska nog gå på museum.




Önskar dock du vore här, älskling! Saknar dig, fast jag inte vill erkänna det för mig själv egentligen. Höhö. Jag försöker vara stark utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback