Fredagskväll

2011-01-07 | 19:18:34 | Personligt


Fina Martina och jag i min röda Betsey Johnson klänning jag köpte i New York.

Varit på fotografiska museumet idag, så himla vackra bilder på både okända och kända människor bl.a. Cindy Crawford, Angelina Jolie, Brigitte Bardot, Marilyn Monroe, Claudia Schiffer. Sedan var där en Andy Warhol utställning och en dokumentär om Velvet Underground (ett band skapat av Andy Warhol) Minns när jag alltid lyssnade på dem för typ två år sedan, väldigt svår typ av musik men jag tyckte de var bra iallafall och de är idag legendariska, jag kan fortfarande sjunga med i låtarna. Älskade verkligen Nico. Sitter och väntar på att vi strax ska åka till stallet och ge hästarna mat. Sedan väntar en mysig hemmakväll. Var inte så mycket mer jag ville säga egentligen.

Kommentarer
Elvira säger:

Andy Warhol-utställningen vill jag verkligen se! Min mamma var där förut, och du anar inte hur avundsjuk jag blev. Haha :)

2011-01-07 | 23:18:17
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback