goodbye London, I see you soon

2011-01-24 | 17:23:53 | Personligt


Georgia May Jagger

Hemma från London igen, bittert! Vill bara tillbaka, har haft några underbara dagar där. Allt är så mysigt där, massa mysiga pubar och hus. Många pubar ser så gamla ut, så mysiga. Dit vill jag åka i vår igen, fast när mina vänner vill åka på charter semestrar vill jag hellre åka till en storstad och se saker, jag är inte så mycket för att bara ligga på stranden hela dagarna även om det kan vara skönt ibland.

Handlade en massa fina saker i London också;

ett par byxor, en klänning, en byxdress, en skjorta, ett par mörkblåa låga converse skor, en tröja med fransar, ett par shorts, en klocka, underkläder, smink mm.
Hittade massor av billiga saker inne på primark bl.a. nagellack för 1 pund, köpte även lite kläder där och ett skärp för 1 pund. Sedan var jag inne i en jättestor musik,bok&film affär där hittade jag Leona Lewis  självbiografi, Leona Lewis musikdvd och Skins säsong 3 så nu blir min vardag lite roligare. Jag har redan tittat på några avsnitt av Skins, älskar det redan. Visst inget slår väl säsong ett&två med Tony, Chris, Sid, Michelle och dem men jag gillar det faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle göra.

På fredag blir det Halmstad och nu ska jag strax ut och övningsköra och tror det blir en sväng inom Hemmakväll eftersom jag hört att de har stor-rea där.

Kommentarer
Elvira säger:

Själv fastnade jag mer för generation två av Skins, även om den första är originalet.

2011-01-24 | 22:38:17
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback