en lista

2011-01-27 | 19:33:59 | Personligt

a photo of yourself and a description of how your day was.

inte en bild från idag, utan från Miami på mig och Chris och en jäkligt ful bild på mig också men orkar inte leta fram en bra, har varit en någerlunda fin dag.

your idea of the perfect first date.

prat och skratt


a photo of yourself two years ago.

en brunhårig tjej som jag inte har mycket gemensamt med längre förutom musiken som jag fortfarande älskar.

your dream wedding.

Sharon Tate och Roman på sin bröllopsdag. Jag vill vara lika vacker och lika kär!

a song to match your mood.
Leona Lewis - Run (Cover på Snow Patrol)

a photo of the item you last purchased.

kläder som jag köpte i London har dock inget foto på just det jag köpte.

a photo of your favorite place to eat.



Johnny Rockets, bästa resturangen någonsin och världens godaste milshake. Finns nog dock bara i Amerika.

what’s in your makeup bag?

försvarets hudsalva, Mascara, Ögonskugga, Svartkajalpenna, Röttläppstift, Rouge, Puder från ID bareminerals, mascara mm.

a photograph of the town you live in.

Bilden togs av mig i september nere vid stranden. Där borta vid de vita husen minns jag att jag gick med min skola sådär i ettan och vi byggde kojor, jag gick på en utomhus-skola som var väldigt liten, fanns bara tre klasser och vi var för det mesta utomhus och alla på skolan bodde i närheten av varandra (jag bor typ 10 meter från skolan). Vi var miljövänliga också, vi brukade sortera sopor och sånt, haha. Vi hade lektioner om fåglar och växter, jag gick där från förskolan upp till tvåan sen var man tvungen att byta till en större skola. Vi satt nere vid stranden och målade av havet också, så fint när man tänker tillbaka. Den tiden får man aldrig uppleve igen, tiden går så snabbt.

your favorite band and why?


Rolling Stones och The Beatles, behövs det ens en förklaring? det är bara bäst, legender och de bästa låtskrivarna som finns!

TVshows you’re currently addicted to.



Skins, Vänner och Vampire Diaries!!!


your celebrity crush.

Josh Hartnett eller som jag kallar honom Josh Hotness.

something you crave alot.



the meaning behind your blog name.

Brokenenglish efter Marianne Faithfulls låt heter just Broken English.

a photo of something that makes you happy.

Tiden i Miami med alla fina människor.

5 facts about you.
1. är sjukt trött på denna staden (och sverige) och vill bara härifrån.
2. vill bo i England resten av mitt liv.
3. älskar att sjunga och gör det varje dag
4. är vegitarian
5. Har afrikanska kusiner



a photo of somewhere you've been to.

New York i December.

your favorite movie.

The notebook

something you could never get tired of doing.

sjunga

Kommentarer
Elvira säger:

Måste ta och se om The Notebook snart. Var riktigt länge sedan jag såg den nu.

2011-01-28 | 19:04:44
Bloggadress: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
nathalie säger:

hej! följa varandra i bloglovin? hihi ha de bra :)

2011-01-31 | 17:53:01
Bloggadress: http://nathaliets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback