14 juli, 00.21

2011-07-14 | 00:21:31 | Personligt


Jennifer Lawrence



Idag (eller igår eftersom klockan är över midnatt) var första dagen som jag var ledig på 7 dagar och jag har varit ledig en dag på tio dagar. Jag har bara jobbat långa pass också som i måndags jobbade jag 11 timmar och det är ingen lugn stund heller utan man får stressa och springa hela tiden finns liksom inte tid för att sitta ner så det var tufft.

Igår jobbade jag också, slutade kl 11 på kvällen sen tog jag bussen direkt ner till stan för att se Världspremiären av den sista Harry potter filmen med Elin och Siri. Det var fullsatt och filmen började 00.01 och var slut ca. halv 3 på natten sen sov jag hos Elin. Älskade filmen väldigt mycket och kan inte förstå att det är slut nu fast jag har ju en hel del kvar ändå eftersom jag inte läst alla böckerna så det ska jag göra. I helgen är det karneval i stan och det ska bli kul.

Tänkte strax se Lost, började se de förra sommaren och då såg jag färdigt hela säsong 3 sen blev det ett uppehåll och nu i sommar har jag börjat se lite av säsong fyra men har inte haft tid att se så mycket och min bror började se Lost för nån månad sedan (eftersom jag tvingade honom) och blev helt besatt och just nu i skrivande stund ser han sista avsnittet på hela serien. Känns konstigt att jag visste mer vad som skulle hända innan och nu vet han mer än mig och går och säger "Åh, du kommer bli helt chockad sen" Jag vill liksom vara den som vet mest haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback