en lista

2011-07-19 | 17:39:43 | Personligt

Vad heter du? Sofia
Vart bor du? landskrona
Trivs du där? Ibland, men oftast inte
Brukar du läsa horoskop? JA !
Har du körkort? snart
Äger du några Converseskor? ja ett bar låga blåa och har haft ett par höga vita men de slängde jag på hotellrummet i new york
Favoritdjur? hundar, katter, hästar
Vad spenderar du dina pengar på? mat, kläder, sprit, taxiresor hem från krogen
Senaste konserten? jay smith på karnevalen om det räknas heheheh
Festar du mycket? ja för mycket..
Sprit, cider, vin eller öl? sprit och cider
Brukar du bli för full? jag minns inte så ja antagligen heheheh
Antal kuddar i sängen? tre
Kan du baka bullar? jajaaamän
Har du varit med i scouterna? ja hahahah
Bläck eller blyerts? bläck
McDonald’s eller Burger King? Mc Donald's
Äger du ett busskort? ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd
Hur ser du ut idag? svarta adidas-byxor & vitt linne
Har du haft sex idag? nä tyvärr, men i lördags/söndags såå rätt close.
Nästa mål i ditt liv? få mitt körkort och bara dra i väg och typ aldrig komma tillbaka.
Vad såg du senast på tv? Lost
Hur svarar du i mobilen? hej
Vem ringde du senast? Lina
Vad sa den du ringde? hemligt
Antal timmar sömn inatt? typ åtta
Vad innehåller din favoritnattmacka? vet inte.
Bråkat med ditt husdjur: ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja ungefär
Är du ensam nu: näääe
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: det jag gillar.
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja

FAVORIT...
Rum i huset: vardagsrummet
Typ av musik: 50-60 tals rock alltid fast fina ballader är fint det också gamla som nya.
Månad: juni
Sten: precis som jag är världsbäst på stenar men ja typ dem vanliga

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: ja, igårkväll
Köpt någonting: nej, men har fått någon att köpa till mig gills det?
Varit sjuk: nä, men har en klump i halsen skit jobbigt
Sjungit: ja, fast inte mycket nynnat lite mer eftersom jag har ont i halsen
Sagt “Jag Älskar Dig”: nä, gillar inte att använda det ordet längre..
Velat säga till några att du älskar dem: ja
Träffat nån ny person: ja
Saknat någon: ja
Kramat någon: nej


SENASTE...
Låt du hörde: Leona Lewis - Collide
Film du såg: Se7ven
Drink du köpte: oj i helgen
Sak du stal: stjäler inte
Mat du åt: tomatpaj
Gången du åt en korv: Igår på BoISmatchen faktiskt haha
FÖRSTA...
Första inhandlade skiva: Minns inte för de var mamma som köpte men typ Absolute Music eller nått var det sen Celiene Dion med Titanic låten lyssnade sönder den singeln.
Första förälskelse: någon på dagis haha
Första begravning: min bardomskompis.
Första piercing/tatuering: hål i öronen
Första fiende: minns inte, min bror typ haha

SENASTE...
Senaste människa du slog: någon på krogen hahahah på skoj aså.
Senaste stora bussresa: vadå stora? typ till hbg. Men åkte till falkenberg och såg BoIS men det var tågresa.
Senaste dusch: Imorse.
Senaste irritation: i söndags
Senaste glass: Magnum
Senaste skjortan du haft på dig: minns inte, brukar inte ha skjorta fast det är snyggt ska börja med det oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback