de där jobbet ibland

2011-03-25 | 23:14:09 | Personligt

Roligast idag:

Jobbade idag 12-7. Höll på att fjanta oss ett tag, skrattade åt knäppa kunder som kommer in. Jag, André och Lina hade headsetet på oss till DT:N (inte så lätt för er att veta vad de är, men det är iallafall bilarna som kommer. Vi har såna headset så ibland pratar vi med varandra genom de också, finns tre stycken headset och så tutar det varje gång de kommer bilar och då säger en av oss då "Välkommen till Burger King, de går bra att beställa" ibland är de väldigt svårt att höra vad människorna i bilarna säger också.) Så iallafall var vi på fjanthumör, skrattade hela tiden. Så kommer de en bil så André bara "Välkommen till St: Lars det går bra att beställa" Jag trodde jag skulle dö, orkar inte HAHAHAHAHAHA. Kunden bara "Va? vad sa du?" HAHAHHAHAH och för er som inte vet så är St: Lars ett mentalsjukhus i Lund. HAHAHA.

En annan kund:

Kund: jag vill ha ett Wopper meal.
Jag: och dricka?
Kund: Cola, brukar du gå hit ofta? ;)
Jag: ehh, ja jag jobbar ju här.
Kund: ja, skoja bara hehehe

Fast han var ändå rätt snygg, rätt matcho, tatueringar.
Kul att de inte bara är losers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback